Jam Tangan G-Shock GD-350 Kini Menjadi Model Dead Stock

Jam Tangan G-Shock GD-350 Kini Menjadi Model Dead Stock. Menurut G-Shock Jepun, semua model dalam siri GD-350 telah ditamatkan pengeluaran. Seperti koleksi model yang dihentikan yang lain, mungkin masih ada banyak stok yang tersisa di seluruh dunia, dan mungkin ada beberapa saat sebelum kekurangan dapat dilihat.

G-Shock GD-350 dilancarkan pada tahun 2013 dan popular untuk kegunaan ketenteraan, kerana kemampuannya, gaya yang unik, dan ciri khas. 

G-Shock GD-350 Hitam


Jam Tangan G-Shock GD-350 Kini Menjadi Model Dead Stock


Beberapa ciri ini termasuk paparan LCD besar, pemasa undur yang secara serentak memaparkan waktu semasa, butang permulaan undur khusus, dan amaran getaran pilihan untuk amaran mundur, penggera, dan isyarat waktu setiap jam. 

Jam tangan ini juga mempunyai bateri anggaran 5 tahun dengan amaran bateri rendah. Keunikan GD-350 menjadikannya kegemaran ramai di kalangan peminat G-Shock tertentu.

Sehingga baru-baru ini, GD-350 dikenali sebagai satu-satunya jam tangan G-Shock yang aktif dengan amaran getaran. (Terdapat model G-Shock yang lain dengan getaran, tetapi GD-350 adalah satu-satunya model terbaru, yang tidak dihentikan sejak kebelakangan ini.) Namun, sekarang ada beberapa model G-Shock dengan fungsi getaran, seperti GBD -H1000, GBD-100, GBD-200, dan GBX-100.

Di Amerika Syarikat, model G-Shock GD350-1 masih tersedia di laman web Amazon. Model GD350-8 dan GD350-1B juga masih disenaraikan untuk dijual dan ia stok tersedia. 

Gshock.com kini mempunyai beberapa model seperti GD350-8, GD350-1B, dan GD350-1C untuk dijual.

Di Malaysia juga, masih ada banyak kedai yang mempunyai koleksi jam ini dengan harga bermula dari MYR350 sahaja. Jika anda mencari antara salah satu model G-Shock Dead Stock, boleh segera dapatkannya sebelum harga model ini dijual dengan harga yang mahal.

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama